dipe, Πανεπιστήμια

Οι ηγέτες των Πανεπιστημίων εγείρουν φόβους για το γεγονός ότι οι ιατροδικαστές «κρύβουν» τους αληθινούς αριθμούς φοιτητικών αυτοκτονιών

Οι ηγέτες του Πανεπιστημίου ανησυχούν ότι οι ιατροδικαστές μπορεί να αποκρύπτουν τον αληθινό αριθμό αυτοκτονικών φοιτητών. Οι ανησυχίες αυξάνονται μεταξύ των ηγετών των πανεπιστημίων, για τον πραγματικό αριθμό των αυτοκτονιών των φοιτητών.

Ο τομέας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης βρίσκεται στο επίκεντρο μιας κρίσης ψυχικής υγείας, με πρόσφατες έρευνες που υποδηλώνουν ότι ο αριθμός των αυτοκτονιών μεταξύ των φοιτητών του Ηνωμένου Βασιλείου είναι υψηλότερος από τον γενικό πληθυσμό της ηλικιακής τους ομάδας. Το Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ, ειδικότερα, υπέστη μια σειρά από πιθανολογούμενες αυτοκτονίες με 10 μαθητές από το πανεπιστήμιο να πεθαίνουν τους τελευταίους 18 μήνες.

Αλλά ι αντιπρόεδρος των καγκελάριων εξέφρασε ιδιωτικά τους φόβους ότι η πλήρης έκταση του θέματος της φοιτητικής αυτοκτονίας δεν είναι γνωστή λόγω του τρόπου με τον οποίο οι θάνατοι αναφέρονται από τους ιατροδικαστές. Έρευνες έχουν δείξει ότι ο πραγματικός αριθμός αυτοκτονιών μεταξύ του ευρύτερου πληθυσμού των νέων μπορεί να υποτιμηθεί κατά το ήμισυ.

Ένας αντιπρόεδρος ενός κορυφαίου πανεπιστημίου του Ηνωμένου Βασιλείου, ο οποίος αρνήθηκε να ονομαστεί, είπε ότι οι νοσηλευτές αναφέρουν τους θανάτους ως “ανεξήγητους”, συχνά για την βοἠθεια των οικογένειών τους. “Ξέρω ότι είναι ένα σημαντικό θέμα για όλα τα πανεπιστήμια”, δήλωσε ο πανεπιστημιακός ηγέτης. “Μια πραγματική ανησυχία είναι ότι υπάρχει υποεκτέλεση του προβλήματος, καθώς οι νοσηλευόμενοι έχουν περιθώρια ελιγμών. Επομένως, εάν υπάρξει ασυνεπής αναφορά, είναι δύσκολο να βρεθεί μια βάση τεκμηρίωσης και να παρουσιαστούν παράγοντες κινδύνου και αιτιώδης συνάφεια. Είναι κάτι που είναι μια πραγματική ανησυχία.

“Αυτό είναι ένα σημαντικό ζήτημα δημόσιας υγείας και ωστόσο υπάρχει αυτή η πολύ σημαντική διακριτική ευχέρεια γύρω από τον τρόπο με τον οποίο αναφέρεται. Έτσι, δεν έχουμε καλούς αριθμούς και χωρίς καλούς αριθμούς δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε το παιχνίδι όσον αφορά παρεμβάσεις”. Ο John de Pury, βοηθός διευθυντής των Πανεπιστημίων του Ηνωμένου Βασιλείου, δήλωσε ότι ήταν σχετικά κοινό όταν ήρθε η καταγραφή των νέων αυτοκτονίες να μην το καταγράφουν ως τέτοιοι. “Υπάρχει ακόμα ένα τεράστιο στίγμα γύρω από την αυτοκτονία και μπορεί να είναι πιο δύσκολο για τις οικογένειες και πιο δύσκολο για τους συνομηλίκους τους να δεχτούν. Έτσι, εκτός αν είναι σίγουρα αυτοκτονία, οι νοσηλευτές δεν το καταγράφουν πάντα ως αυτοκτονία », είπε.

Τον Απρίλιο, ερευνητές από το Κέντρο Έρευνας και Πρόληψης της Αυτοκτονίας στο Πανεπιστήμιο του Χονγκ Κονγκ δημοσίευσαν στοιχεία που δείχνουν ότι μεταξύ 2007 και 2016 τα ποσοστά φοιτητικών αυτοκτονιών αυξήθηκαν κατά 56% από 6,6 σε 10,3 ανά 100.000 πληθυσμός. Η μελέτη έδειξε το 2016 ότι 146 σπουδαστές πήραν τη ζωή τους, το υψηλότερο που καταγράφηκε από το 2001. Μια μελέτη του 2017 στο Πανεπιστημίου του Μπόρνμουθ, εξέτασε τις δικαστικές αποφάσεις και διαπίστωσε ότι υπήρχε υποτίμηση αυτοκτονιών στο Ηνωμένο Βασίλειο από 30% περίπου μέχρι και 50% των νέων.

Οι ιατροδικαστές πρέπει να χρησιμοποιούν το ποινικό επίπεδο απόδειξης όταν πρόκειται να καταγράψουν αυτοκτονίες, κάτι που είναι “πέρα από εύλογες αμφιβολίες” και όχι η πολιτική “ισορροπία των πιθανοτήτων” για τον προσδιορισμό ενός θανάτου με απόφαση αυτοκτονίας. Φιλανθρωπικοί οργανισμοί αφιερωμένοι στην πρόληψη της νεανικής αυτοκτονίας, προωθούν την κυβέρνηση να αλλάξει το επίπεδο απόδειξης.

dipe, Πανεπιστήμια

Λιγότεροι πανεπιστημιακοί φοιτητές λένε ότι είναι ευτυχείς και πιστεύουν ότι οι ζωές τους αξίζουν τον κόπο, σύμφωνα με έρευνα

Δεν είναι πραγματικά περίεργο ότι οι μαθητές είναι πιο δυσαρεστημένοι από ποτέ. Τώρα είναι η ώρα των πανεπιστημίων να αναλάβουν την ευθύνη. Λιγότεροι μαθητές είναι ευχαριστημένοι και πιστεύουν ότι η ζωή τους αξίζει τον κόπο, σύμφωνα με νέα έρευνες, εν μέσω αυξανόμενης ανησυχίας για την ψυχική υγεία των νέων.

Οι φοιτητές του πανεπιστημίου έχουν περισσότερες πιθανότητες να έχουν χαμηλότερα επίπεδα ευημερίας από ό, τι όλοι οι νέοι ηλικίας μεταξύ 20 και 24 ετών, σύμφωνα με μελέτη των περισσότερων από 14.000 μαθητών.

Μόνο το 17% των φοιτητών δήλωσαν ότι αισθάνονται ότι η ζωή τους αξίζει τον κόπο, σε σύγκριση με το 22% το 2016, σύμφωνα με την έρευνα του Ινστιτούτου Πολιτικής Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (HEPI) και της Advance HE.

Τα πανεπιστήμια προειδοποίησαν για την ψυχική υγεία μετά από φοιτητικές αυτοκτονίες. Και λιγότερο από το ένα πέμπτο (17%) των φοιτητών είπαν ότι ήταν πολύ χαρούμενοι στη ζωή τους, σε σύγκριση με το 21% πριν από δύο χρόνια, αποκάλυψε η Έρευνα Ακαδημαϊκής Εμπειρίας του Student 2018.

Αυτό ήταν χαμηλότερο από το ένα τρίτο όλων των νέων στην ίδια ηλικιακή ομάδα που ένιωσαν χαρούμενοι στη ζωή τους.

Οι φοιτητές στο πανεπιστήμιο, οι οποίοι χαρακτηρίζονται ως λεσβίες, ομοφυλόφιλοι, αμφιφυλόφιλοι, ασεξουαλικοί ή άλλοι (LGBT +), είναι πολύ πιο πιθανό να υποφέρουν από χαμηλή ευεξία, ενώ μόνο ένας στους 10 αναφέρει χαμηλά επίπεδα άγχους, έναντι 18% όλων των φοιτητών.

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι σπουδαστές που περνούν περισσότερο χρόνο εργασίας για τα πτυχία τους (30 έως 39 ώρες την εβδομάδα) είναι ευχαριστημένοι με την επιλογή τους φυσικά και το πανεπιστήμιο από εκείνους με ελαφρύτερο φόρτο εργασίας.

Ωστόσο, λιγότεροι από δύο στους πέντε (38%) φοιτητές πιστεύουν ότι παίρνουν την αξία των χρημάτων τους από την πορεία τους, σύμφωνα με τη μελέτη.

Όταν ρωτάνε πού θέλουν να ξοδέψουν τα δίδακτρα – τα οποία τώρα φτάνουν τα 9.000 λίρες ετησίως – περισσότερο από το ήμισυ (57 τοις εκατό) δήλωσαν ότι τα χρήματα πρέπει να πηγαίνουν προς υπηρεσίες υποστήριξης φοιτητών.

Η έλλειψη διαφορετικότητας του Oxbridge είναι «εκπληκτική», λέει ο υπουργός
Η έκθεση έρχεται αφού οι σπουδαστές στο Μπρίστολ προχώρησαν στο κέντρο της πόλης τον περασμένο μήνα για να ζητήσουν περισσότερη βοήθεια για άτομα με προβλήματα ψυχικής υγείας στο πανεπιστήμιο.

Δέκα φοιτητές του Μπρίστολ έχασαν τη ζωή τους από τον Οκτώβριο του 2016 και τρεις από αυτούς πέθαναν μόλις τρεις εβδομάδες νωρίτερα φέτος.

“Το θέμα της ευημερίας βρίσκεται σε μεγάλο βαθμό στην ατζέντα του κλάδου και υπάρχει ένα ευρύ φάσμα πρωτοβουλιών σε τοπικό και εθνικό επίπεδο”, ανέφερε η μελέτη.

“Ωστόσο, αυτά τα αποτελέσματα υποδηλώνουν ότι υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος πριν το θέμα της ευημερίας των σπουδαστών γίνει πλήρως κατανοητό και υποστηριγμένο ώστε να επηρεάσει μια θετική αλλαγή”.

Η έκθεση κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι αρνητικές βαθμολογίες της ευημερίας αποτελούν σαφή ένδειξη της “κρίσης στην ψυχική υγεία των μαθητών” και της ανάγκης των πανεπιστημίων να κάνουν περισσότερα για να υποστηρίξουν τους φοιτητές.

Ωστόσο, πρόσθεσε: «Ενώ υπάρχουν αναμφισβήτητα πράγματα που μπορούν να κάνουν τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, οποιαδήποτε λύση θα χρειαστεί περισσότερη από κοινού συνεργασία με το NHS και καλύτερη υποστήριξη πριν φθάσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση».